Тактика на запознанството
Изпрати
Много любовни истории започват най-банално. Например в един обикновен ден някой симпатичен мъж ви спра с въпроса: „Извинете, колко е часа?” и това съвсем не ви подразва. Дори напротив – още на мига въображението ви започва да рисува романтично продължение на запознанството...но през това време обещаващият кандидат-принц промърморва нещо под носа си и офейква. Какво го е уплашило? Ще се опитаме да отговорим на този въпрос.
Както сигурно вече сте се убедили, мъжката галантност рядко е безкористна. Ако някой юнак се втурне да ви помага с тежките чанти или да погледне двигателя на авариралата ви кола, скоро очаквайте предложение запознанството ви да бъде продължено. Защо казвам това – за да ви да ви уверя, че ако един мъж прояви внимание към вас, със сигурност е заинтригуван. Как ще се развият от там нататък събитията обаче зависи от зависи от много условия. Най-вече защото, мъжът, които завързва запознанство по такъв начин е твърде придирчив към своята избраница, дори и интересът му да се касае само за една нощ.
Външният вид
Може би смятате, че най-големият ви актив са научната степен, доброта или блестящите кулинарни способности. Но непознатият, който ви заговаря на улицата, дори не подозира за тях. Това, което го е привлякло е само приятната външност. А дали след първата стъпка мъжът ще предприеме и втора зависи от това, с какво впечатление ще остане от по-детайлния преглед. Затова е напълно възможно да офейка, ако внезапно забележи, че косата ви е мазна, дъхът неприятен или космите по краката ви отдавна са наболи. И тъй като никога не се знае, кога провидението ще ви изпрати подходящата партия, старайте се всеки един божи ден, да изглеждате максимално добре. И все пак не прекалено, защото мъжът като нищо може да си помисли, че не сте лъжица за неговата уста.
Поведението
Резкият тон, гръмкият смях, прекалено откровените разговори придружени с цинизми плашат мъжете. Дори и те самите да са повечко агресивни, подобно поведение у жена никак не им се нрави. Разбира се, непознатият не очаква да сте расла в манастир, но ако съумеете да съчетаете скромност с умерена доза кокетство, той ще остане очарован. Но най-важното е, ако мъжът наистина ви се нрави, благосклонно да приемете вниманието му. Защото, колкото и самоуверен да изглежда, със сигурност самочувствието му сериозно ще пострада, ако го отблъснете.
Сложният характер
Ако още в първите минути на запознанството ви, мъжът разбере, че ще го подложите на всички изтезания, през които преминава героят от „Укротяване на опърничевата”, по всяка вероятност веднага ще си плюе на петите. Затова, ако сте горда притежателка на тежък характер, не го демонстрирайте на мига, а го разкривайте с течение на времето. Все пак, за да ви приеме такава, каквато сте мъжът трябва да ви опознае и да се увери, че много други качества компенсират сложното общуване с вас.
Приятната външност е необходимо условие, за да привлечете интерес, но не по-важно е „второто впечетление”. Именно по време на по-близкия контакт мъжът решава струва ли си или не, да положи усилия и за напред. Затова постарайте се и в двете да бъдете на висота.
|
Коментари
2016-11-29 #29 Пламен Най-важното при запознанствата е любовта към ближния, християнската любов и уважение.
Такива неща като: грубото отговаряне на въпроса \"може ли да се запознаем\", желание за бърз физически контакт, лицемерно поведение противоречат на християнската любов към ближния.
студент по теология
2016-11-29 #28 Пламен Бог е сътворил мъж и жена. Двамата стават една плът.
Това е записано в Свещеното Писание Библията. Следователно има разлика между мъжете и жените. Разликата е физическа, анатомична. Но душата и духът на мъжа и жената са еднакви.
Студент по теология
2010-11-09 #27 СтигаСЕКСИЗЪМ! Мозъкът няма пол, в кой век живеете? Думите мъж и жена трябва да бъдат забранени от езика.
Според глупавите хора всички мъже харесват математиката и могат да правят само едно нещо, а жените могат да правят няколко неща едновременно и искат деца. Но това са пълни глупости и клишета. Мозъците на хората НЯМАТ пол, всичко си зависи от възпитанието. Има много жени които паркират добре и могат да се фокусират само върху едно нещо, както и бъбриви мъже, които лесно вършат по няколко неща едновременно. Има както добри математичКИ, така и мъже добри в изкуствата и литературата.
Но въпреки това медията и залива със съмнителни проучвания от типа "Установено е, че..." често без да се цитира университет и брой на участниците в извадката, че мъжкия и женския мозък мислят различно. Мъжки и женски мозък няма. Мислим различно защото обществото ОЧАКВА от нас да мислим различно. Има много мъже, които се страхуват да кажат че мразят математиката и автомобилите и обичат изкуството и литературата заради тези обществени очаквания. Също както много жени се страхуват да кажат, че не харесват децата и пазаруването, а предпочитат скачането с парашут или шофирането.
Понеже в България глупаците са много, дори по сериозни вестници и списания се появяват фалшиви проучвания за това как мъжете и жените мислели различно и мозъците им работили различно. Мъжете и жените имат различно обществено поведение единствено заради възпитанието, гените и структурата на мозъка нямат никаква роля. Ако искаме пълно равенство между половете трябва да забравим тези типични мъжки и женски роли и да ценим индивида като такъв. Няма мъже и жени, има индивиди.
2010-09-18 #26 wildprincess Психолога...,браво на тебе!!Правиш всичко както трябва!Много папкаш и много слушкаш!
Я си вземи претенциите и върви някъде другаде.Скучен и досаден е раговорът с теб.Захапал си ме като куче кокъл!Върви се разтоварвай някъде другаде!
Доколкото си спомням коментирахме статията,а не моето изказване!
Повръща ми се от вървящи по сайтовете ,търсещи върху кого да излеят злобата и негативизма си!
2010-09-18 #25 иванан Баси измислената статия................
направо ме
Женииии не го праветееее
тва не върши работа
2010-09-18 #24 PSIHOLOG В девети клас ли учи предмета "психология", принцесо?Май не си била добра ученичка - ама не само по психология...
1. Фройд е създал не просто едно учение, а школа. Знаеш ли какво е това? Това е теорията, практиката и последователите...
2. Психоанализата, както казах, е вид психотерапия, а не учение. Което ще рече, че не може да се нарече "суха материя".
Но ти не знаеш какво е психотерапия..
3. Отричаш Фройд? Извивявай, ама като каква? Никой от тези, които могат да претендират за научни знания в областта, до сега не го е отрекъл!!! На теб само може да не ти харесва. Ама поне бива да поназнайваш нещо за него..
Знам, че сайта не е научен. Харесват ми много от нещата тук.
И затова не употребявай термини, които са научни. Или ги употребявай по предназначение!
2010-09-18 #23 div4o Даа, тук май сме в детската градина. Кой започна пръв?
Ха сега де? Кой кого ощипа
Еее Цвети разочароваш ме. А си мислех, че с теб все пак може да проведем диалог.
Е, щом нямаш интерес, твоя воля!
А дивата принцеса искам да запитам: на колко книги и научни трудове си автор, та смееш да отричаш Фройд?
И да, съгласен съм с теб - сайта не е научен, но това не означава, че е добре да се пишат неща, които заблуждават хората и в часност жените.
Не разбрахте ли, че призовавам жените, които четат такива статии с такива съвети, да не ги следват. Да раберат, че са погрешни и да не се занимават с глупости.
2010-09-17 #22 Инна Георгиева Когато в диалог някой започне да се пени, всеки нормален човек спира да го слуша.
2010-09-17 #21 wildprincess Психолога...учила съм психология,познавам учението на Фройд и го отричам ,както много от модерно практикуващите психоаналитици!Информирана съм много добре!!!НО!Сайта не е научен,нито претендира за научност!А и дали си спомняш...
Теорията ,драги мой е суха.
Зелено е дървото на живота!
2010-09-17 #20 PSIHOLOG Принцесата, мисля, че май чакаш принца на бял кон да се появи, да задоволи всички твои желания и нужди. Така ще те направи щастлива и.. тогава финала на приказката ще е: и заживели те щастливо чак до края на дните си..Мноооого си далече от истинския живот.
Знаеш ли какво е психоанализа? Това е вид психотерапия, създадена от Зигмунд Фройд. И - за сведение - статията няма нищо общо с психоанализата.
Най-вероятно не знаеш и какво е психотерапия? Няма да ти обяснявам. Поразрови се и се информирай. Защото не говори добре за теб това, че употребяваш думи, чието значение не знаеш и така ги поставяш там, където не им е мястото!
2010-09-17 #19 wildprincess Няма нищо по-досадно и безинтересно от многословен мъж!
Мъжете действат и не си пилеят времето с празни приказки и безброй пояснения,скоби,и т.н.т....!
2010-09-17 #18 Цвети Всъщност Дивчо започна пръв, пък на мен ми омръзна да се защитавам. Явно не се разбираме наистина ... Всеки си има право на мнение. Аз за мен съм си била ясна. Точка.
А вие двамата цитирате забележително еднакво
2010-09-17 #17 supergirl Виж за теб "но това не значи, че лъже", а за мен точно означава че лъже, себе си най-вече. Но не знам какво толкова има лошо в това.
И подкрепям, човек не трябва да дава цялата информация за себе си, особено "лошата". Човек ако истински обича се променя, защото никой не е изграден само от положителни качества. Когато обаче първо си видял тях, е много по-лесно трезвомислещо да установиш "че никой не е само с положителни качества". Ако все пак смяташ, че тези "отрицателни" не са за преглъщане, ясно кво се случва.
Всичко е игра, даже птиците се перят само в определени периоди
2010-09-17 #16 Ива Цвети, не желаеш да комуникираш повече с div4o, но за целта поне трябва да изясниш позицията си по-разбираемо (както го е направила иННа в последния си коментар).
Идеята на статията може би е да даде съвети на тези жени, които са НЕУВЕРЕНИ, но мисля, че не това е начинът. За да станат такива, е необходимо:
- да поддържат външността си (не само за да ги харесат, ами преди всичко - за да се харесват ТЕ САМИТЕ!);
-поведението им да е ЕСТЕСТВЕНО (в статията се споменава за цинизми, агресивност, които да прикрием и заместим със скромност и кокетство).
Как да стане това ако сме цинични, агресивни.. и не се отличаваме със скромност?
Да станем артистки?
А пък как се съчетава неувереността с горните качества (цинизъм и агресия). АМИ НИКАК!
Това за \"сложния характер\" много ме подразни: \"..не го демонстрирайте на мига, а го разкривайте с течение на времето.\"
Е, допускам, че има мъже, които харесват и такива жени - по-импулсивни, по-експанзивни, по.. И пак ще попитам: как се съчетава тежкия характер с неувереността??? АМИ НИКАК!
Толкова за статията. По повод на коментарите - иННа го е казала: в периода на влюбването всеки иска да се представи с най-добрите си страни.
Но това не значи да лъже - да се представя за такъв, какъвто не е!
2010-09-17 #15 Инна Георгиева "Вие момичета говорите, .... как при започването на една връзка жeните трябва да се опитат да бъдат такива каквито ще ги харесат, ама с ясното съзнание за това, че това е само временно."
Аз лично имах предвид, че това да бъдеш по-доброто ти АЗ, в началото на една връзка, в човек който си влюбен да речем е една изключително естествена реакция на човек, без оглед пол.
Просто чувствата те карат да летиш, да бъде по-добър, по- щедър, по-романтичен, по- нещо си.
И като отмине този период е нормално да не е така. Това исках да кажа аз.
2010-09-17 #14 Цвети За първия ти коментар, най - добре е Искра да пише, защото тя си е авторът.
Но вторият си е към мен !
Мога много да се обяснвам, но честно - не ми се ще Това, че си изкарал една дефиниция отнякъде не ме впечатлява никак!
Предразсъдъкът ти е, че авторката е написала това едва ли не за някакви вампирки, дето играят игрички, за да впримчат мъж. Предубеждението е, че жените правят така - дават си съвети как се ловува мъж. Така мисля аз и ако мисля грешно е, защото ти не си бил ясен. За разбирателство са нужни двама!
Първо, честно казано - много малко мъже си заслужават театъра и второ, ако е за спорта само, ми виновни са си и мъжете, че се оставят да бъдат впримчени. Затова казах, че победители и победени няма.
Нещо загубих интерес към теб и това си е мое право.
Мога да ти напиша същата статия от мъжка гледна точка, повярвай ми - мога! Мъжките прийоми не са толкова сложни! Вие имате същите тактики и подходи и помежду си много добре си ги знаете. Освен това е прозрачно за всички. Един мъж с опит, също може да разбере кога една жена не се представя за самата себе си, както една жена разбира. Не искам това да се превърне в някаква измислена война между половете. Сигурна съм, че не това е било и намерението на твоя коментар
Ако искаш продължавай тук да си пишеш, но не се обръщай към мен повече, става ли?
И да, правилно си разбрал - според мен статията е точно за тези жени, които са неуверени и нямат опит да разчитат знаците в една свалка. Има много самотни хора...и жени, и мъже. Ако има някакъв начин, някой да им подскаже идеи, приветствам. Но да се нападаме - няма смисъл
2010-09-16 #13 div4o Забравих да добавя още нещо.
Всъщност искам да ви кажа още много неща, но в този коментар ще се огранича да отговоря на Цвети.
Цвети, говориш за предразсъдък. Доколкото разбирам мислиш, че имам предразсъдък за това, че жените се опитват да \"впримчат\" мъжа?
И ако правилно съм разбрал, според теб, статията е насочена към тия жени, които \"не са много уверени в себе си\" и не се опитват да \"плетат мрежи\", с насоките как да го сторят.
Нека изясним какво е предразсъдък.
Предразсъдък е необоснована предубеденост, негативна нагласа на човека спрямо нещо. Той е прибързано създадено и често неаргументирано мнение. Предубедените хора често проявяват неспособност при преработката на информация по отношение на обектите към които са предубедени.
Нима предубедения съм аз?
Моля те, посочи ми какъв предразсъдък имам, след като ти и момичетата, които пишат тук, се опитвате да предложите тактика за това, как така да се представим, че да ни харесат - така наречената \"Тактика на запознанството\". Вместо например - как да ни харесват, въпреки, че сме самите себе си. Как да се опитваме да развиваме положителните си качества и да работим за промяната на негативните.
Много се надявам, че ще прозрете поне част от \"мъжката\" гледна точка.
Не забравяйте, че дори и опита да се видят нещата и от друг ъгъл подобрява общуването между хората.
2010-09-16 #12 div4o Нещо май не се разбираме..
Тази статия ли коментираме или някоя друга?
В статията, по мое мнение, има доста грешки. Не говоря за правописни, а за етимологични и морфологични. Например употребеното \"мъжката галантност рядко е безкористна\" и последвалото \"обяснение нещо не се връзват. Я се запитайте какво означава думата \"корист\"?
Не пиша това за да се заяждам, а за да ви насоча вниманието върху статията.
В предишните си коментари се опитвам да представя моя отговор на въпроса: Какво се опитва да ни каже автора?
(моля прочетете коментарите отново)
Вие момичета говорите, явно опитвайки се да защитите тезата на автора, за това как \"аджеба\" , как при започването на една връзка (или поне при такова желание) жаните трябва да се опитат да бъдат такива каквито ще ги харесат, ама с ясното съзнание за това, че това е само временно. И когато връзката навлезе в по-късен етап на развитие вие да покажете истинската си същност. И то полека-лека. Както се казва в статията: \"с течение на времето\"
Направо се изумявам как вие не проумявате, че когато в началото на една връзка, на едно запознанство (тук не говоря за първата среща) се \"напъвате\" да се представите добре(\"меко казано\") пред мъжа, който сте харесали, не се замисляте, че създавате у него лъжлив образ. Създавате лъжливи очаквания. Докато вие всъщност не изглеждате така - външния вид, не се държите така - поведението, не мислите така - сложния характер. По този начин създавате всички предпоставки, някой ден, вашият избранник да престане да ви харесва. И как няма - нали ще му се случи това което автора на статията пише и в коментара си: \"Когато на любимият му дойде малко в повече от взискателността ми често казва:\"в началото колко беше непретенциозна, а сега...\"А аз съм си била все същата, но под прикритие, да не се подплаши\" - горко му на мъжа!
А сега се запитайте: Този мъж наистина ли мен избра или тази, за която се представях?
2010-09-16 #11 Инна Георгиева Не става въпрос за измислена същност, просто се напъваш малко повече от по принцип.
2010-09-16 #10 Цвети Ехх, да плюс ти е , , ама защо някаква друга същност да предстваяме - това сме си самите ние, просот както ти казваш - "желанието да се харесаме на противоположния пол, стараейки се да изглеждаме добре, и показвайки тези страни на характера си които смятаме за най-харесвани" Това не означава примерно, ако се запознаеш с мъж с куче, ти да излъжеш, че обичаш кучета, а всъщноста да ти миришат, да те е гнус от лигите и прочие кучешки работи. Разбираш ли...Има жени, за които запознанството не е лесна работа и не са много уверени в себе си, че чак да лъжат. Не всички жени "изплитат" мрежа за "впримчването" на мъжа...Тази статия е за тях. Ти имаш предразсъдък, според мен, и това работи само срещу теб
2010-09-16 #9 div4o Ехх момичета, това че съм мъж и се опитвам да разбера жените, (забележете - опитвам) като се ровя в женски списания, мисля е само "+" за мъжете, като цяло. Трудно обаче бихте ме обедили, че "изплитането" на мрежа за "впримчването" на мъжа е правилна тактика за изграждане добри взаимоотношения.
Не вярвам и в твърдението, че в началото на връзката никой, нито мъжете, нито жените, се представя с истинската си същност.
Нима бъркате желанието да се харесаме на противоположния пол, стараейки се да изглеждаме добре, и показвайки тези страни на характера си които смятаме за най-харесвани, с това да показваме черти, които ни се иска да притежаваме, т.е. да показваме измислена същност?
От коментарите ви съдя, че смятате да нормално и логично в началото на връзка или дори само на запознанство да се представяте не за себе си, а за някой друг.
Продължавам да се чудя!?
2010-09-13 #8 Инна Георгиева Да бъдеш различен, да дадеш най-доброто от себе си на 100% в началото е съвсем нормално. Човек не може да бъде постоянно на 100% в каквото и да е - ще се побърка Някои хора точно тук се чувстват излъгани, а то си е част от логичността на нещата наистина.
2010-09-13 #7 Цвети в началото никой не се представя с истинската си същност - нито жените, нито пък и особено мъжете ! Това е игра като всяка друга, има си етапи, правила, разликата е, че може да има и двама победители. Мъжете да не би да не играят игрички - правите се на такива, каквито ви се иска да бъдете и това е съвсем нормално )))
2010-09-13 #6 supergirl div4o предполагам си мъж за това не можеш да разбереш какво си говорим. Не си представяй, че сме принтирали тази статия и отмятаме.
И да бъдем реалисти - всеки в началото на една връзка е всичко друго, но не и себе си. Логично е
2010-09-12 #5 div4o Момичета, какво ви става. Тази статия показва как да си изгубите времето в \"лов на мъже\". Как да се представяте не с истинската си същност, а с някаква измислена само и само да уловите плячката. И за какво ви е това? После да се опитате да я \"опитомите\" (плячката-мъжа)? Да го превъзпитате. Затова ли?
Вместо да се опитате да го опознаете, а и вие да му позволите, и той да ви опознае, ще си играете игрички?
Съгласете се, че това е глупаво. Не ви разбирам.
Да започнеш връзка с такива мисли с такива очаквания се обричаш със сигурност после да се разочароваш. И за това да обвиниш другия - мъжа в случая, че видиш ли не е сбъднал очакванията ти за това да се промени или след като е прозрял, че си играеш игрички с него - да те зареже.
Чесно, ама не ви разбирам.
2010-08-03 #3 wildprincess Когато човек попадне на ценен диамант иска да го притежава,независимо какво ще му струва.После,когато го получи и го притежава,започва да се оплаква,че е трудно да го опазва и да потдържа блясъка му!
Дано ме разбра правилно...И аз съм в същото положение.
2010-08-03 #2 Iskra Благодаря, Принцес . Незнам дали съм добра в психоанализата, но съм наблюдателна, а освен това и "горда притежателка на тежък характер". Когато на любимият му дойде малко в повече от взискателността ми често казва:"в началото колко беше непретенциозна, а сега..."А аз съм си била все същата, но под прикритие, да не се подплаши .
2010-08-03 #1 wildprincess Искра,днес си във върхова форма за психоанализа!!Браво!
Много истинска и забавно написана статия!
|
|
Вторник 3 Декември 2024 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
|
Абонирай се за новости
Страничните доброжелатели
Преминаващи камиони и коли, хилтито, с което разбиват асфалта по време на ремонт, човешката глъчка –...
Какво трябва да опазим в тайна от другите?
В днешното време на непрекъсната споделеност и откритост (уж) сякаш всичко наистина е на показ. Социалните...
Как да представим Коледа на децата така, че те да схванат смисъла й?
Коледа е празник на любов, единност, надежда, топлина. Коледа е и празник на безкрайно пазаруване, следене...
Комплиментът
Неотдавна бях на една публична лекция, където всеки от участниците трябваше да се обърне към човека до...
Заекването при децата - тревоги и решения
Заекването при децата е явление с все още неустановен произход. От една страна то е смущение в речевото...
Един училищен обяд в Япония
Един обикновен училищен ден в Сайтама, Япония и e време за обяд. В това начално училище обядът на децата...
Алкохолът и сексът - винаги в сложни отношения
Вече над 10 хиляди години спиртните напитки са особено предпочитани от хората. Релаксиращият им ефект,...
Защо захарта потиска имунитета?
Зимата е сезонът, когато болестите ни атакуват най-безмилостно. И една лека настинка води до отслабване...
Какво бихте казали на по-младото си "аз"?
Имали ли сте понякога чувството, че в определен момент от живота ви определен съвет би го променил напълно?...
В навечерието на сватбата – някои важни въпроси
Кои са първите ни асоциации когато чуем „сватба” – радост, еуфория, купон, красива булка, любов, любов...
Как да подходим към емоционално недостъпния мъж
Емоционално недостъпните мъже имат едно общо качество – те са неустоимо привлекателни за повечето от...
Когато емпатията се превърне в проблем
Днес терминът "емпатия" е много популярен и се въвлича в какви ли не контексти. Като цяло се утвърждава,...
|